Black & White

Balmain Spring Trend Black and White header

On the hunt for the new Spring/Summer 2013 fashion trends, I clicked through the pages at LUISAVIAROMA.COM and suddenly got reminded of a game old men like to play at the train stations in Budapest and Belgrade: chess! Do you know how to play chess? Honestly, I don't and and I'm not a very strategic person so it probably isn't for me. But I suppose, wearing a chessboard on myself would be an exception I am willing to make.

Honestly, though, how absolutely stunning is the Spring/Summer 2013 women's collection by Balmain? I am in love with every single leather jacket and adore the bold black and white styles mixed with baroque lace details. If I could, I would wear any of the below looks on the street, never minding the weirded-out people probably thinking "WTF, did a chess board just pass me by?".

If you want to shop this funky black and white fashion trend, here you can find BALMAIN CLOTHING on LVR or wait until the likes of Zara and H&M start copying the chessboard trend (because naturally, they will).

So? What's your opinion on this collection? Too much or too gorgeous to be true?


...

Auf der Jagd nach den modischen Trends für Frühjahr/Sommer 2013, als ich mich gemütlich durch die Seiten auf LUISAVIAROMA.COM clickte, wurde ich plötzlich an ein Spiel erinnert, dass alte Männer gern am Hauptbahnhof von Budapest und Belgrad spielen: Schach! Könnt ihr Schach spielen? Ehrlich gesagt kann ich es nicht und da ich nun leider auch nicht die aller logischste Person aller Zeiten bin, ist das wohl kein Spiel für mich. Aber ich denke, ein Schachbrett am Körper zu tragen, das wäre eine Ausnahme, die ich machen würde.

Aber nun mal ehrlich, wie absolut beeindruckend ist die Frühling/Sommer 2013 Damenkollektion von Balmain? Ich liebe wirklich jede einzelne der Lederjacken und bin verrückt nach den schwarz-weißen Styles, die clever mit weißen Barockmustern verziert wurden. Wenn ich könnte, würde ich jeden der Looks, die ich unten zusammen gestellt habe, auf der Straße tragen. Da wäre es mir auch egal, wenn die Leute sich sich verdutzt fragen würden "WTF, ist da grad ein Schachbrett an mir vorbei gelaufen?".

Wenn ihr diesen witzigen Schwarz-und-Weiß-Trend shoppen wollt, könnt ihr BALMAIN KLEIDUNG auf LVR finden oder warten, bis Zara, H&H und co. anfangen, den Schachbrett-Trend zu kopieren (denn das werden sie natürlich tun).

Und? Was haltet ihr von dieser Kollektion? Zu viel des Guten oder zu gut um wahr zu sein?


Balmain Spring Trend Black and White 1

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...